Followers


I made this widget at MyFlashFetish.com.

2009年8月25日星期二

░↖ωαΤ ςάη Ϊ Đő↗░

2day i use english write lo...
can ??coz no mood use chinese la...
hehe=='''

yesterday, i didn't find him...
and he oso didn't find me...
i think tat good...i got more time to think properly...
tat i will continue or 放手....

yesterday i think so many...
until i can't sleep at night...
i feel so 辛苦....
say tat he is ur bf....but he oways think about a girl...
but tat girl is not u...
how u all will do...
u like him...
he like the most tat girl...but not u lo...

i got ask Fang and Kee wat can i do...
Fang said i must continue and think properly...
if not i will 后悔 ....
when i say vif Fang... i cry again...
become a 大哭包 oredi...=='''
Kee....
he wan me 跟他分手...
he say if u continue vif him...
u will few so unhappy...
if you feel unhappy y still wan continue vif him le??
i oso dunnoe...
my feel tell me ... i dun wan 跟他分手...
舍不得 ba.... i really like him...
but 他の心里 got another ppl...
how i do??
haizzzz...
so difficult... let me think properly 1st ba...

8 条评论:

제니 장 说...

think carefully before you decide whether wanna break up or continue with him~
don't regret after your decision~
if you choose to continue...
you mustn't cry when he is thinking of somebody else~
because you know that too~
but you still choose to continue with him~
if you choose to break up...
make sure that you won't cry~
or maybe not cry for so long~
never feel sad when you saw him or talk about him~

Fīshball_丸丸 说...

I support Fang says の..if u 放手,is too late when u regret..

93 说...

如果是我,我就会选择放手..
毕竟他喜欢的人不是自己,
现在好像是自己自作多情..
何必弄到自己不开心呢?
如果他真的不喜欢你,放手不是最好的方法吗?
可能你放手了,会遇到一个更好的呢?
在继续下去,
你和他..
都会觉得辛苦!!

不妨去听听林峰的[爱不疚]
真的超有意思的!!

不过
这些是我的意见啦!!
到最后的决定
还是得看你自己..


加油啦!!!

YiinKuan 说...

老大和宝贝

谢谢你们给の意见...
我知道自己如果真の要跟他分手...我会好一阵子の不开心..
会不会后悔...我自己也还真の不知道...
可是我真の会觉得很辛苦...要我不去想...真の很难...
可是我会再尝试...如果之后还是这样...我就会决定...XX

93

你跟我の朋友一样...喜欢唱反调...
林峰の爱不疚...去年失恋の时候就听腻了...
每天反反复复の听...
倒回来背都可以了~~~

Fīshball_丸丸 说...

嗯..想清楚了才决定哦~
爱不疚常常都听到的..听到都闲吶..因为跟某某人一起唱K都会听到那个人唱的..宝贝一定听到都要睡觉了..
宝贝你听到都会背了哦..又不叫你唱给我听==

YiinKuan 说...

好の...好の...
我一定会想清楚才决定の...
对啊对啊~
呵呵=='''不唱给你听...呵呵..

KELLY.L 说...

遇到不对的地方
就赶快放手了!
正如你说他有喜欢的人了
而那个人竟然不是你!
这些男生不要也罢!
不如放手一搏
对你对他也算是种解脱

加油拉!^^
如果舍不得
就想尽办法挽回他的心

YiinKuan 说...

Jia

谢谢你来啦...
我想我舍不得吖...
我会再试试看...